Felanmälan ska göras så snart man uppmärksammat felet eller skadan. Detta inkluderar problem med ytterdörrar, garageportar, tvättstugan, belysning i trapphus, värme och vatten i lägenhet osv.

Felanmälan kl 8-16

Niklas Ekelund
E-post:  

Teknikansvarig avgör om felet ska åtgärdas av fastighetsskötare Rolf Johansson eller Fastighetsskötarna.
 

Akuta fel
Vid akuta fel som inte kan vänta.
Fel som innebär risk för skada på lägenhet eller byggnad och behöver åtgärdas omedelbart kan även anmälas till Securitas larmcentral 08-657 77 18 eller Securitas jourmontör 08-657 77 20.

Hiss
Anmäls till teknikansvarig som anmäler till Kone Tel. 0771-50 00 00, dygnet runt

Skriv gärna en lapp på hissen som information till övriga boende när hissen har felanmälts. 
Allmänna frågor kan skickas till  

 

Vid brand, behov av polis eller akuta olycksfall:

Ring 112 

 

Internet & TV

Comhem Tel. 90 222 
Mån-Fre 08.00-21.00
Lör-Sön 09.00-18.00

E-post: 

Om Du har fel på kabelteve mottagningen kontrollera först om dina grannar också har problem innan du felanmäler. Det underlättar felsökningen.

IP-Only
Drift och felanmälan sköts av den leverantör du valt, kontakta dem direkt.

Telenor / Bredbandsbolaget 
Support erbjuds på telefon 020-222 222, vardagar kl 8-21 samt kl 10-19 helgdagar.

 

Insekter/skadedjur

Texten uppdateras inom kort
Felanmäl direkt på webben

Sanering är kostnadsfri och bekostas via föreningens försäkring.
Meddela även styrelsen så att föreningen vet att skadedjur finns i fastigheten.