Felanmälan som gäller föreningens gemensamma ytor ska alltid göras via mejl till Teknikansvarig i styrelsen,

Anmäl skyndsamt, så snart du uppmärksammat felet eller skadan. 

Felanmälan 

Vardagar kl 07.30-16.00

Telefon 08-712 69 20

Övrig tid vid akuta ärenden

Dygnet Runt Service Fastighetsjour AB

Telefon: 08-18 60 00

Niklas Ekelund
E-post:  

ss
Anmäls till teknikansvarig som anmäler till Kone Tel. 0771-50 00 00, dygnet runt

Skriv gärna en lapp på hissen som information till övriga boende när hissen har felanmälts. 
Allmänna frågor kan skickas till  

 

Vid brand, behov av polis eller akuta olycksfall:

Ring 112 

 

Internet & TV

Tele2 Tel. 90 222 
Mån-Fre 08.00-21.00
Lör-Sön 09.00-18.00

E-post: Mejla Tele2 via deras hemsida under rubriken Kontakta oss
Om Du har fel på kabelteve mottagningen kontrollera först om dina grannar också har problem innan du felanmäler. Det underlättar felsökningen.

Tjänster via fiber
Drift och felanmälan sköts av den leverantör du valt, kontakta dem via Global connect. Kundtjänst/support tel. 075-100 00 00 eller mejladress
 

Insekter/skadedjur

 Skadedjur i lägenheten ska anmälas snarast till teknikansvarig. Sanering genomförs via föreningens försäkringsbolag.